Do NOT, call me That!

Pirajan och jag diskuterade världens bästa klubb Berghain i hennes nuvarande hemort, Berlin.

Technoklubb enligt mig, bögklubb enligt andra mindrevetande. Stället där jag upplevt mycket konstigt som dock bekräftar båda teserna. Hon berättade i oktober att vakten till stället tyckte hon såg för straight ut och nekade henne därför inträde. Min gode vän Tedeschi berättade ikväll att han hade fått ta av sig sin mössa och fått sitt hår visuellt granskad och godkänd, innan vakten tydligen med viss tvekan släppte in honom i byggnaden.
Han kom säkert in tack vare sin snygga pojkvän, SnyggMagnus. (Snacka om att jag inte hade mycket koll på vad som hände på den resan)

Eniweis, i förrgår på Trettondagen, diskuterade jag och Pirajan Berghain på MSN.

ColinZeal:
har du kommit in där ännu förresten? eller har du inte
nog med stolthet att testa?
;)

Pirajan:
jag ville dit i helgen men inte nu eftersom den är stängd

ColinZeal:
mm-hm.

Pirajan:
jag kan se gay ut om jag vill!!!

ColinZeal:
jag tar det som ett nej
;)

Pirajan:
det är ett "jag kan komma in om jag vill"
jag har bara försökt en gång och då var jag med två
tråkiga killar och en prydlig långhårig tjej

ColinZeal:
så vi kan sammanfatta allt med: "du har aldrig varit på
berghain" check
:P
risk att du kommer in med mig, aldrig blivit nobbad
inträde där :S :P

Pirajan:
bara för att du ser ut som en hårdporrkungbögsnubbe

ColinZeal:
wow, that´s harsh!
...kung?
:P

Kommentarer
Postat av: Louise

Hon har SÅÅ f-cking rätt.. Det är verkligen en PERFEKT och exakt beskrivning!

2010-01-08 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0