Ragatan

Min lägenhet luktar Berlin, det har rökts ut ur fönstret.

Övertalningsförsöken var minst sagt intensiva:
"Röken kommer inte in i lägenheten" försöker hon.
"Nänä ELLER, HUR?"

Och vad händer till slut?

babes

Svårt att säga nej till ögonen i blått. Mycket svårt. Solstråle (ironi) till vänster och Pirajan till höger. Hon är ju auf Berlin men förärade oss svenskar med ett besök och underhållande anekdoter.

"Du kallade mig för något hemskt har jag för mig." säger hon till mig när vi tidigare under kvällen äter indiskt.
"Mmmm jasså? Det tror jag minsann inte."
"Jo det gjorde du visst! På din blogg, typ ragata eller någonting..." fortsätter hon fundersamt och försöker verka smålack.

Det visade sig att jag hade jämfört henne med en barnamörderska.

Meeeeh? Jag menar, om man inte ens kommer ihåg vad det var man jämfördes med, så kan man inte varit för sur över det right?


//ColinZeal


PS Förresten så berättade hon att hon och en tjejpolare och två killar skulle in på syndens näste, Berghain. Det är det technostället jag nämnt här på bloggen någon gång o .
Pirajan nobbades i dörren med motiveringen:
"You look too hetero."
"Det var faktiskt jättetaskigt sagt" klagade hon.
Jag skrattade högt tills jag insåg att jag aldrig blivit nobbad inträde.

Kommentarer
Postat av: oljo

I knew it! Du är så jäkla gay! =P



Btw, har tjejer en anledning till att vara sura, hur små dom än är, så är dom surare än ättika! Det är en oskriven kvinnoregel känns det som. Ibland förvränger dom t.o.m. verkligheten till sin "fördel" för att få vara sura...sabla )&T"%#()")=!/%#¤...

2009-11-01 @ 09:07:19
URL: http://www.oljo.se
Postat av: Systern

Trodde nästan att det var din mamma som var på besök, när jag såg den här bilden! Du kanske omedvetet letar efter någon som liknar henne?? OMG! Sök hjälp!!

;-)

2009-11-02 @ 11:35:42
Postat av: Roger

Hahaha, jag måste säga att du har fått upp ögonen för den där klubben. Får sätta upp den på min todo-list.

2009-11-02 @ 12:36:38
URL: http://rogersunpersonal.blogspot.com
Postat av: ColinZeal

Och för att klargöra, morsan lutar sig fram sådär under spisfläkten när hon röker, inget annat. Och nej. Inte därför. ;)



Roger:

räkna inte med att komma in. Ha en backupplan 1, 2, 3, 4, 5 och 6. Om alla dom failar, kör på spontanitet. Berlin är en av världens bästa städer för det.

2009-11-03 @ 10:12:55
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Systern

Hahahaa! Ja, det var röka-hållningen som jag syftade på, inget annat... =)

..fast vid närmare eftertanke så går det väl inte variera den posén på så många sätt...?

2009-11-03 @ 13:07:11
Postat av: Roger

Inte? Fuck!



Så du menar att alla gånger som bögar har stött på mig så har det varit helt i onödan? Jag som trodde jag hade någon slags gayaura som gjorde att jag kunde glida in på vilket sånt ställe som helst.



Helvete! Aldrig får man vara riktigt glad.

2009-11-03 @ 22:13:19
URL: http://rogersunpersonal.blogspot.com
Postat av: ColinZeal

Well, om jag ska gissa så kan jag tänka mig att jag har en tes som går ut på en teori...



Den lyder som följer:

Alla bögar raggar inte på heteros. Utan det finns något som heter "gaydar" som dom är utrustade med..

Sen vet jag inte om dom raggar på just DIG för att du ger utslag på deras gaydar eller på att du är läkare. För du var väl det?



Så visst, du får säkert penisrot om du vill om allt du skriver stämmer!

;)

2009-11-03 @ 22:48:26
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Roger

Jag är osäker på om jag ska ta det positivt eller negativt. Det kändes lite ambivalent. Men tack antar jag.



Sen så var det ju inte direkt att jag var ute efter gaysex (det är okej för andra att ha det såklart för jag är mycket politiskt korrekt och modern och fritänkande på alla sätt) utan mer att komma in på mystiska klubbar i Berlin.

2009-11-03 @ 23:13:21
URL: http://rogersunpersonal.blogspot.com
Postat av: ColinZeal

Well som Pirajan fick höra: "too hetero", det vill du ju inte verka som om du vill uppleva mystiska klubbar. Utnyttja din homoerotiska utstrålning för att få se och uppleva stället. Men drick för f-n inte för mycket därinne sen!

;)

2009-11-04 @ 00:03:14
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Roger

Hahaha. Nej, jag antar att uttrycket "watch your back" gäller dubbelt på mystiska klubbar såväl i Berlin som annorstädes.

2009-11-04 @ 01:20:37
URL: http://rogersunpersonal.blogspot.com
Postat av: ColinZeal

Fullt utslag på gaydar + beredd på homoattacker, you're all set för berghain! ;)

2009-11-04 @ 08:57:50
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0