Pigen fra Växschööö

En av mina läsarinnor (och numera en nära vän) sen flera år tillbaka flyttade till Norge. Har skrivit om henne tidigare här och här.
Dvs, det är något fel på mina läsare.

Iaf, igår uppdaterade hon sin status på Facebook:

Zafirah:
Hemlængtan...Ælskar Norge men ræknar
sekunderna tills jag kommer hem i jul! Saknar
finaste vænnerna!♥


Tyckte det var läge att ta tillfället i akt och imitera vår norrman, "Ramon" som nu slutat på vår avdelning.


ColinZeal
:
Nåå jaaa skullee komm o helse påååee men ja
eee helt black! ja fåe vente too uker innan jag
ha rååd igen! ;)

Zafirah:
haha båda uttal och stavning får en 10'a... Fast
jag kanske itne ska vara før taskig, så låter jag
ju numera;)

ColinZeal:
You do? You're dead to me... ;)

Zafirah:
I can live with that;)

ColinZeal:
No niin!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nå niin anna mennä!

2009-11-14 @ 20:08:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0