Hur fan tänkte jag då? (Fisk)

"Hur fan tänkte jag då?"
Gästspel Anonym (ok, Zafirah).

Hon, snygg 21-årig tjej, sitter ensam inne på ett kontor som tillhör hennes pappa. Fyra stycken revisorkollegor till pappan i åldrarna 30-50 stormar in.

Då bräker hon ur sig på skorrande småländska:
"Bli inte oroliga om det luktar fisk här inne."

...

"Jag fattade att det var fel sak att säga precis innan jag sa det."  förklarade hon i telefon och avslöjade samtidigt att hon åt sin uppvärmda fiskgratäng vid tillfället.

//Niko

PS
Jag på MSN:
"hur tänker man egentligen som snygg brud?"

Laszlo:
"det är just det, man behöver inte tänka! man får stock ändå"

Kommentarer
Postat av: linda

hahahahaha du måste verkligen läsa den här bloggen :D :D :D http://friherrinnan.wordpress.com/

2008-02-17 @ 21:58:20
Postat av: panthern

pfft tönten skulle bara veta hur många snygga tjejer som blir utan stock i brist på snygga killar...

2008-02-18 @ 21:07:34
URL: http://ihpep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0