Sniff it

Hur fan tänkte jag då? Gästspel Astrid.


"Nää-Ä! Det får du säga själv." skrattar Zafirah till mig via telefon och räcker över luren till hennes co-Växjöit, Astrid.
"Så..." börjar Astrid och drar till slut med the kickern:
"...är du intresserad av henne?"
"Nä, det enda jag skulle göra med henne är att sniff her cunt." svarar jag.
"Oooookeeeeeeej..." är hennes reaktion och jag hör en fråga när hon lämnar tillbaka telefonen
"...han är inte från Småland va?"


Hon får inget vettigt svar från den luftgapande Zafirah som lyckas få ur sig:
"Aaaaah! Tårar i ögona!"


Wtf? Själv undrar jag vad Astrid chockades mer av?
Stockholmsbrytningen eller Svaret?


Kommentarer
Postat av: Panthern

hahaha måste medge att jag nästan skrattade högt när jag läste ditt inlägg! Gillar speciellt hur du direktciterar mig med "ögona";)Gud så jag skrattade åt Astrids reaktion=D
Hon kom förbi jobbet idag och vi körde en "förälskat par springer emot varandra i slow motion"-grej som tom slutade med att hon lyfte upp och snurrade runt mig medans jag tvingades hålla ut ett ben.
Upptäckte sen publiken aka gästerna som faktiskt applådrade... man har inte roligare än man gör dig!

2007-09-01 @ 02:13:00
URL: http://www.ihpep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0