Finlands president 2012

- Vi får ny president på söndag! förklarar farsan för mig i telefon. 
- Å fan! 

Förförra hösten förklarade han för mig hur han skulle flytta ut ur landet ifall en homosexuell presidentkandidat skulle bli vald av finska folket. Detta fick mig att börja konversera istället för att svara "mmm mmm mmmm" på allt.

- Så vilka är presidentkandidaterna? frågar jag.
- Lipponen är en, Niinistö har vi, Väyrynen, homo-Haavisto, Soini, Essayah bl a... 

Obvious Quiz Time! Vem röstade min pappa INTE på?

Kommentarer
Postat av: Tessie

Niko, du kanske kan börja utforma tentor till studenter? :)

2012-01-17 @ 12:09:23
Postat av: ColinZeal

Eeeh, varför då?

2012-01-17 @ 13:47:03
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Magdalena

Du och din farsa verkar vara så klockrena kontraster, kan liksom inte bli tråkigt när ni snackar. Ring han oftare!

2012-01-18 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0