Live to Win

Läser för stunden en bok som SnyggMagnus lånat ut till mig. Andreas (Idol) Carlssons "Live to Win", främst för att han berättar lite om Cheironstudion som jag är sjukt fascinerad av.

Flera sköna anekdoter berättas. Exempel:
Andreas var i Mexiko City på en konsert med Kiss. Han flög alltså med bandet då han gjort några låtar tillsammans med sångaren Paul Stanley. Mitt under konserten kommer basisten Gene Simmons in backstage och var helt nerblodad som vanligt av en blodampull som han bitit av i munnen för showens skull. Han ser Andreas och stannar till vid han:
"Not quite Roxette but still ok?"

En till? Megahiten "Bye Bye Bye" av N'Sync, den skrevs vart då?
Jo, i Flen, Sörmland. På en trafikskola.

Inte trodde jag att Flen skulle bli känt för något annat än sin ost.


//ColinZeal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0