Backstabbing SOB

Följande inlägg är mitt röda fitthår mellan tänderna.

Det sägs ju att as delar ut knivhugg i ryggen och att vänner istället hugger en i bröstkorgen.

Jag anser att Jofawe är en vän.

Min MSN snappar upp musiken jag spelar på min dator och detta utnyttjar fettan.
Han laddar upp en screenshot på Facebook med kommentaren:
"Hah.. haha ... hahahha ..."

N´Sync

ColinZeal:
FUCKER! :D

Jofawe:
Jag var tvungen nu när du ändå outade
dig via msn på dehär sättet :P

Laszlo:
hahahahahaha!! den här ska jag trycka upp
som tavla i 4x1 meter och slänga upp på väggen

Oljo:
Eller, ännu bättre, trycka upp på t-shirt. ;)

ColinZeal:
Hahaha vilka jävla fittor ni är!

Blondie frågar på jobbet:
Vem i N´Sync är din favorit då?

ColinZeal:
Dude it´s not like that.

Till mitt försvar kan jag säga att låten är en mästerlig poplåt som komponerats av Andreas Carlsson och Kristian Lundin. Två av sveriges riktiga superstjärnor när det kommer till musikkomponerande. Detta tillsammans med snubbar som John Dahlbäck, Özgur Can och den för mig självklara ettan bland dom alla: Eric Prydz (=Cirez D & Pryda)

Sådeså.


//ColinZeal


PS Efter att Llleiffi fått höra allt det här under arbetstid så berättar han följande:
"I gymnasiet hade vi en snubbe som vi garvade åt. Under en lektion upptäckte han att ett rött fitthår sitter fast mellan tänderna på han. Den var verkligen illröd, o jävlar vad vi garvade åt det. Tror du han fick höra det resten av sin tid med oss?"
Kände genast sympati för snubben.

Det här inlägget är mitt röda fitthår mellan tänderna.

Kommentarer
Postat av: oljo

Haha...hahahaa...BWAHAHAHAHAAAA! =D

2010-05-31 @ 00:02:25
URL: http://www.oljo.se
Postat av: Helén

Nå Pat fick de ju ganska hett om öronen tidigare på kvällen så... ;)

2010-05-31 @ 00:40:22
URL: http://svartsmurfen.blogspot.com
Postat av: Patric

Jag tycker jag kunde sparka så lågt efter att du mobbade mig hela kvällen .. sådetså!

2010-05-31 @ 06:26:57
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: Magnus

Mästerligt Patric!!! I'm in line ;)

2010-05-31 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0