Dexter Morgan

Inför varje sommar får vi in X antal sommarjobbare som ska ersätta oss som går på semester.

Ibland är dessa ynglingar lika diverse kändisar. Tobey Maguire är en från way back. Jackie Arklöv och Tony Olsson (polismördarna i Malexander) är två andra. Dom var t o m hos oss samtidigt.

I år har vi den seriemördande Dexter Morgan från serien ”Dexter”.

"Ja jävlar, fan så likt!" tänker jag högt efter att Hillbilly2 påpekat likheten. Alla som ser snubben håller med.

Dexter själv håller givetvis INTE med.

BS.

Efter lunchen behövde jag en kniv och frågade Lobo-Tommy ifall han hade en.
"Kniv?" frågar han och stirrar på mig.
"Har du kniv?" försöker jag igen.
"…" lyder nästa svar.
"Ja, har du? ...ÄH!" säger jag och slänger avvärjande med handen.

Med blicken neråt hör jag en annan röst:
"Behöver du en kniv?"
"Ja..." säger jag och tittar upp för att se vem det är.

Dexter.Knife

Det är Dexter Morgan.

Min förstareaktion är att hoppa tillbaka med händerna i försvarsställning och skrika:
"WOWOWOWOW!! BACK OFF!!!"
Dexter skrattar och drar vidare. Han vet att han har överhanden.

FUCK that shit.


//ColinZeal


PS Uppdaterar med en bild pga ett jävla gnäll från folk i kommentarerna:

Dexter.Morgan

Tina:

Agreed! Nu kan ni dela sjuka historier ihop. :)

Louise:
Nämen! Vilken söting!!

Jofawe:
Han ser ut som en blandning mellan Dexter och Sonic the Hedgehog!

Linda:
OMG

Syrran:
Hahahaa! Underbart! =) Hoppas att han går omkring med den
där...blicken! (Du kan väl tipsa honom om polisyrket?)

Kommentarer
Postat av: oljo

Wtf!

Lägg upp en bild på honom också så vi andra faktiskt får se! Eller använd lika-som-bär-tråden på TC! =P

2010-06-17 @ 20:42:28
URL: http://www.oljo.se
Postat av: Agnes

Bild, bild, bild!

Annars tror jag inte på dig! =P

2010-06-18 @ 02:01:56
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0