Dagens outfit

Hade precis käkat lunch på "Everytimes Food Menders" när det ryckte i smygfota-med-iPhone-nerven:

FUL jävla jacka.

En färgblind attention whore spanade in menyn. Säkert en 90-talist. Född ABSOLUT tidigast 1988.

  • Boeuf bourguignon (Serveras varannan vecka, tröttnade på det 2005)
  • Fiskgratäng med krabbstick i hummersås (hm?)
  • ToppForm: Kycklingkebab med örtyoghurt (Upplever att syllingen ofta smakar blä. När får jag dela ut Michelingafflar förresten?)
  • Vegetariskt: Spenatomelett (I´m no cartoon character)

Det hade vi och AH att välja mellan.

Jag käkade fiskgratängen som var helt ok. Nu kommer menyn vara katastrofal onsdag och torsdag så det blir Goohs jävligt goda (på riktigt!) matlådor.
Köttbullar med potatismos. Jag trodde inte det kunde vara gott om man vämer det i en mikro men det är det.

In-sane!

Förutom att den är jättegod så minimerar jag också risken att se en sån FUL JÄVLA JACKA igen.
Det var nästan så jag fick se hummersåsen än en gång.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den var ju skitsnygg, ska också köpa en sån... :)

2010-02-26 @ 00:30:15
URL: http://lisaedoff.blogspot.com
Postat av: String

Kul att du gillar gooh... Slutade hos er för att börja där.

2010-02-28 @ 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0