Berlin

Nya hobbies är jävligt bra att skaffa sig.

Berlin Skyline

Ringde syrran pga en av dom och frågade ifall hon kunde skjutsa en till Skavsta en viss helg.
"Ska du till Berlin igen?"
"Ja? Det ska jag. Landar där 20:20 lördag kväll och sen tar jag 08:30 flyget tillbaka morgonen därpå."
"Va?" 
"Mmm... Hela kvällen med flyg tur och retur ner till Berlin plus dricka kostar typ som en natt i Stockholm har jag kommit fram till. Jag är hemma och sover vid 12:00 igen."
"Du är fan knäpp." skrattar hon. "Har du bokat boende?"
"Nänä, jag åker dit utan väska och partar lite bara."
"Ni killar!" skriker hon ut nästan besviket. "Ni har det så jäkla lätt. Inga tamponger, inga linser, ingen smink eller-"
 "-du kan inte klandra din bror för att han är en fysisk fullträff." avbryter jag hennes rant och fortsätter:
"Jag måste dock avvakta med att boka resan tills jag vet ifall jag ska ta 08:30 eller 21:25 flyget tillbaka på söndagen."
"Vadårå?"
"Nä jag har mailat Anke och frågat om hon vill chilla på söndagen. Hon bor ju i Berlin numera. Om hon inte kan, så mailar jag Pirajan istället o frågar samma sak. Hon bor också i Berlin numera."
"Vilken jävla hora du är Niko!"

Va? När växte min lillasyster upp och lärde sig fula ord?

For the record så sket jag i båda två, tar med mig SnyggMagnus istället. Vi har garanterat sjukt kul i vanlig ordning och han har velat hänga med länge.

Bros before Hoes helt enkelt.
*gang-sign*

Kommentarer
Postat av: Syrran

skratt

Ja, du.. Dig kan man ju inte kalla "gammal och tråkig" i allafall! :)

Tänkte i ett svagt ögonblick fråga om jag kunde hänga med till B, för det låter så kul, men sen kom jag på att jag inte skulle orka (!) "hålla på" som du... Är det jag som är yngst?? ;-)

2009-02-15 @ 21:00:09
Postat av: ColinZeal

Milan ACs Paolo Maldini spelar fortfarande fotboll på yttersta världstoppen. Detta vid 40 års ålder. Jag, vid blotta 33 år, kan inte komma och säga att jag inte orkar åka till Berlin och dricka öl.

Jag skulle känna mig dum och lat.

:)

2009-02-15 @ 22:43:49
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: SM

Ledsen att ta "din plats" Syrran, men en dag kommer du i samma form som oss ;)

2009-02-16 @ 00:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0