"Kill Karl Martindahl..."

SnyggMagnus´ ständigt kåte flickvän (Kändiskåt.. vad är det för fel på er?) jobbsurfade på mingel.se och hittade något som hon hajade till av. Snabbt kopierade hon det relevanta och klistrade in det i ett mail som så småningom letade sig fram till mig.


En del av innehållet i mailet, förutom den felstavade meningen "Vidarbefodra till Niko.", var följande bild:

karl

Hon hade alltså hittat en bild på en snubbe som inte tar en hint när blixten slår i han efter att han syndat:
Karl "Hej-vad-har-ni-här-då?-Oj-grogg-det-ska-jag-ha-Jävla-As!" Martindahl tidigare känd från TV3´s "Fame Factory" och numera mest känd från ColinZeal.se: http://colinzeal.blogg.se/2006/august/hamnden-ar-ljuv.html

Bildtext:
"Charmtrollet Karl Martindahl knyckte till sig en flaska skumpa på vägen till toaletten"

Årets skräll.


En lite småintressant mini-intervju hörde till också:
"Karl Martindahl
Vad hade du gjort om du hade vunnit 10 miljoner?
- Jag hade levt gott. Räcker inte det? Nähä, men jag hade skaffat ett bra boende utomlands och ett här, sedan hade jag levt på avkastningen. Men levt gott räcker väl? Det är väl det man gör om man är rik?"


Ja, snor man grogg och champagne så kan man ju inte vara speciellt rik.
Hoppas han sover gott om nätterna.

Jävla AS!


//Niko

PS Dagens rubrik ska sjungas upprepade gånger av en barnkör med kusligt ljusa röster..

PPS Ang den kåta flickvännens felstavning: Come on... cut some slack? Det var ju trots allt den hejdlösa mängden tre ord hon stavade till. Då är oddsen skyhöga att man stavar fel. Fattar väl alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0