Hämnden är ljuv!

Martindahl skadad av blixtnedslag

Karl Martindahl hade änglavakt på golfbanan. Efter att ha slagit ett lyckad par blev han själv slagen - av blixten.

- Jag kände strömmen genom kroppen, säger han till Aftonbladet.

Karl Martindahl, 26, spelade golf på Delsjö golfklubb i Göteborg. Då slog blixten ned i närheten och leddes in i hans kropp av regnvattnet. Han klarade sig utan allvarliga fysiska skador, men chockades.

http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,67774287_640__,00.html




Kan bara citera det jag skrivit tidigare:
(ur bloggen Zlatan, Aset och Matchen)

Istället ser jag hur självaste Karl Martindahl kom till vårt bord och spanar in vårt grogg.
"Hej! Vad har ni för nåt då?" frågar han glatt utan att titta på oss och gnider händerna mot varandra. Sen börjar han blanda ihop en grogg, slänger i ett par isbitar, greppar glaset och drar iväg.
Jag hör hur Helena smått upprörd piper i falsett:
"Jävla AS! Han snor vårt grogg!!"



"That´s what happens when you fuck a stranger in the ass"
- Walter, "The Big Lebowski" (1998)

//Niko


PS Situationen med Mamma står och väger.. Väldigt riskabel operation eller inte, får se.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, där får man om man jävlas med dig, okeej, bra då vet man =) Håller tummarna för mamsen..

2006-08-17 @ 21:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0