Simon Cowell

Jag drömmer så jäkla skumma drömmar. Borde skriva inlägg av varenda en. Som den där om Roy Keane t ex. Den visade sig vara jäkligt underhållande för min omgivning. Den ska jag plita ner en annan gång, idag får ni den här. 
 
Inatt drömde jag att britten Simon Cowell från American Idol skulle ha något slags event i närheten av där jag bodde så han fick bo hemma hos mig under tiden. För att slå ihjäl tiden så ligger vi i sängen och tittar på F1. Vid ett tillfälle tittar jag snett bak på honom och upptäcker att han ligger på sidan och runkar.
- Simon, you whacking off you fucker??!?! 
Han ignorerar mig och kommer i min säng och sprutar ner lakanen. Jag flippar och kräver att han ska flytta ut direkt och hans assistent kommer in och ska föna bort dom blöta fläckarna. Simon har samlat ihop sina grejer och jag vill liksom inte skiljas åt som ovänner så jag tänker att jag säger något uppskattande:
- Good load man, säger jag o klappar han på ryggen.

WTF?!?!

Kommentarer
Postat av: Julle

Som jag sa. Bland det sjukaste jag hört på länge. Skräll att det skulle komma från dig??? NO! ;)

2013-05-20 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0