Polackskämt

Som ni läsare vet så publicerar jag inlägg när andan faller på. Ibland sprutar det inlägg ur mig som helgens bakisskit, ibland kan det ta upp till massor med veckor mellan inläggen.
I don't care.
När jag väl publicerat någonting så slänger jag alltid upp en länk i min grupp på facebook. Detta som någon slags tecken på liv. Nu har gruppen muterats lite och några av läsarna har börjat slänga upp skämt där i brist på inlägg från undertecknad. Det handlar oftast om skämt som är lite "på gränsen" (Rasism, homo eller rent av äckliga skämt), vilket uppskattas oftast. Ok, försöket faktiskt få en rasistbög (relax, han ÄR faktiskt just det) att tagga ner på rasseskämten, folk KAN ju gå fel uppfattning...
Men iaf, det publiceras bra skit där.
Som igår, garvade i timmar åt det roligaste skämtet hittills:
(tack Aleks)
En polack skulle ta körkort och gick därför till optikern för ett syntest.
Optikern visade honom ett kort med bokstäverna:
S Z C W E N C Z Y N
- Kan du läsa det här, frågade optikern?
- Om jag kan läsa det? svarade polacken. Jag känner ju för fan killen!
Briljant.
//ColinZeal
Som ni läsare vet så publicerar jag inlägg när andan faller på. Ibland sprutar det inlägg ur mig som helgens bakisskit, ibland kan det ta upp till massor med veckor mellan inläggen.

I don't care.

När jag väl publicerat någonting så slänger jag alltid upp en länk i min grupp på facebook. Detta som någon slags livstecken. På senare tid har gruppen muterats lite och några av läsarna har börjat slänga upp skämt där i brist på inlägg från undertecknad. Det handlar oftast om skämt som är lite "på gränsen" (Rasism, homo eller rent av äckliga skämt) vilket uppskattas oftast. Ok, försöker faktiskt få en rasistbög (relax, han ÄR faktiskt just det) att tagga ner på rasseskämten, folk KAN ju gå fel uppfattning om det matas på hela tiden med samma sak... (Gruppen stödjer ju inte SD på något sätt tillskillnad från den här anonyma rasistbögen)

Men iaf, det publiceras bra skit där.

Som igår, garvade i timmar åt det roligaste skämtet hittills:
(tack Aleks)

En polack skulle ta körkort och gick därför till optikern för ett syntest.
Optikern visade honom ett kort med bokstäverna:
S Z C W E N C Z Y N
- Kan du läsa det här, frågade optikern?
- Om jag kan läsa det? svarade polacken. Jag känner ju för fan killen!

Briljant.


//ColinZeal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0