Nag Nag Nag

Cyklopen stannar till vid mig och öppnar käften:
Alla på Blocket är idioter.
Mmm, det är därför man alltid tar första budet så slipper man problemet säger jag men det verkar inte registreras. 
...varför mailar dom istället för ringer för? En bjöd 22000 för min bil via mail och jag svarade så fort jag såg budet. Senare får jag mail tillbaka om att han redan köpt bil för mitt svar dröjde, han hade jättebråttom att få tag i en bil. Sen var det en snubbe som sa att han skulle ha bilen för utsatt pris. Han skulle komma efter jobbet vid 17:00 och jag hade fixat med farsan, slängt i vinterdäcken i bagageluckan och så vidare. Kom han sen då? Nä. Jag menar, ring istället för att-här avbryter jag och frågar:
Wow wow? Ser jag ut som klagomuren eller?
Men, säger han och vänder ena handflatan uppåt frågandes, du brukar ju alltid snacka?
Ja det brukar jag, men det här är inte snack, det här är en jävla klagomur. Vill jag lyssna på gnäll jag inte bryr mig om ska jag få knulla också. Då skaffar jag mig en flickvän.

Berättar allt det här för Blomman och fortsätter in på sidospåret "flickvänner":
...och när dom väl klagar så försöker man komma med konstruktiva förslag för att fixa problemet, då säger dom bara jag ville inte fixa något, jag ville bara prata ut.

MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!

I dagens Metro (2011-05-16, sid 24 Sthlm) finns en lista på vad "Singeltjejer helst vill ha". Etta på den listan med 97,1% ?
Citat; En man som kan kommunicera väl.

Fffffuck.


//ColinZeal

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hahaha!!! Om du låser in din hund och din flickvän i bilen två timmar. Vem är gladast när du låser upp?

2011-05-16 @ 17:49:59
Postat av: Louise

Tålkamod?

2011-05-16 @ 17:55:31
Postat av: Magdalena

"Vill jag lyssna på gnäll jag inte bryr mig om ska jag få knulla också. Då skaffar jag mig en flickvän." hahahahaha!!! klockrent på flera ställen igen! och en man som kan kommunicera väl? fan, inte ens jag kan kommunicera väl.. det brukar räcka med att de lyssnar. kanske en anledning till att just de tjejer är singlar?

2011-05-18 @ 22:48:51
Postat av: ColinZeal

Magda, tror på din tes där. Och tack!

=)

2011-05-24 @ 21:54:06
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0