Chokladbollens Dag

Det är tydligen negerbollens dag idag har jag läst på Facebook.
Jag bjuder på negerbollar idag, kungör jag vid det runda lunchbordet.
Efter min Lasagne a la Berghain;
står jag i matkön med negerbollar som jag ska betala för. Före mig har jag en blond kvinna på cirka 45 år som ska betala till en kille på runt 20-25. Jag vänder mig till "bossen" bakom kassan, hon med den något kraxiga rösten.
Det är tydligen negerbollens dag idag, säger jag till henne. Kvinnan före mig vänder på sig för att titta vad jag är för typ. Kraxet bakom kassan börjar:
Näää-ä! Så heter det inte!
Nähä, säger jag och fortsätter, flyktingkulans dag då? Ser killen flina i smyg.
Näää, chokladboll heter det! kraxas det.
Är det inte tråkigt att vara så politiskt korrekt? frågar jag henne samtidigt som jag räcker över min tagg som jag både betalar för och loggar in på jobbet med. Hon svarar med en motfråga:
Var det 40kr eller?
Jag lyfter på mina tre negerbollar och svarar:
30, det är billigare när dom är svarta.
Kraxandet uteblir och kvinnan framför mig yttrar:
Nää-ä.
Tillbaka vid bordet ser jag den blonda kvinnan stå och stirra på mig medans hon plockar på sig bestick.
Jättelänge.
I´m still fucking hot.
//ColinZeal
Det är tydligen negerbollens dag idag har jag läst på Facebook. 

Jag bjuder på negerbollar idag, kungör jag vid det runda lunchbordet.

Efter min Lasagne a la Berghain;

Lasagne a la Berghain

står jag i matkön med negerbollar som jag ska betala för. Före mig har jag en blond kvinna på cirka 45 år som ska betala till en kille på runt 20-25. Jag vänder mig till "bossen" bakom kassan, hon med den något kraxiga rösten.
Det är tydligen negerbollens dag idag, säger jag till henne. Kvinnan före mig vänder på sig för att titta vad jag är för typ. Kraxet bakom kassan börjar:
Näää-ä! Så heter det inte!
Nähä, konstaterar jag och fortsätter, flyktingkulans dag då? Ser killen flina i smyg.
Näää, chokladboll heter det! kraxas det.
Är det inte tråkigt att vara så politiskt korrekt? frågar jag henne samtidigt som jag räcker över min tagg som jag både betalar för och loggar in på jobbet med. Hon svarar med en motfråga:
Var det 40kr eller?
Jag lyfter på mina tre negerbollar för att visa dom och svarar:
30, det är billigare när dom är svarta.

Kraxandet uteblir, killen flinar om möjligt ännu mer och kvinnan framför mig yttrar:
Nää-ä.

Tillbaka vid bordet ser jag den blonda kvinnan stå och stirra på mig medans hon plockar på sig bestick.

Jättelänge.

Guess I´m still fucking hot.


//ColinZeal


PS NBDF 4-ever!

Kommentarer
Postat av: TeXas

I love you Niko! <3

2011-05-11 @ 16:55:18
Postat av: Julle

Hilarious!!!

2011-05-11 @ 17:21:26
Postat av: oljo

SÅ jävla rätt!!! =D

2011-05-11 @ 20:25:26
URL: http://www.oljo.se
Postat av: matteau

haha! :D

2011-05-11 @ 22:47:08
Postat av: Mr T

Ja, man får ta säden dör den kommer

2011-05-14 @ 20:50:14
Postat av: Anonym

där inte dör =)

2011-05-14 @ 20:51:22
Postat av: Mr T

Tack föresten för det fina mms:et.......finaste myntinkastet på länge

2011-05-14 @ 20:54:31
Postat av: Jocke

hahahahaha

2011-05-16 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0