Tutankhamun

Ombord på Thai Airways.

Han såg ut som Andreas Carlsson (Idol) och Barbados/Alcazar-snubbens kärleksbarn. 24 år gammal. Han hade Tutankhamun tatuerad på överarmen med en pyramid bakom huvudet långt bort i horisonten. Längs sidan på den ståendes? Texten "Cash is King". Resterande delen av kroppen var rikligt tatuerad med bilder och diverse texter. Vi fick oralt lära oss att han var bördig från Eskilstuna men bodde i Oslo och tjänade grymma pengar.

För den tredje på vår rad berättar han om någon thailändska, Hon sög av mig, jag kom, hon svalde allt, pussade mig på kinden och vände sig om och somnade. Jag är käääär! Hahaha vilken tjej va?!?

Detta var direkt motstridigt mot hans uppgifter om att han verkligen älskade sin fästmö som  han deklarerade direkt efter.

?

Direkt när han satte sig mellan oss så sprider sig en udda oplacerbar stank från honom. Förklaringen uppenbarar sig när han halar fram  en mörk Captain Morgan 1L som han redan druckit en femtedel ur. Han skruvar loss korken och halsar några klunkar. Direkt efter det vänder han sig mot mig och erbjuder flaskan för en klunk. När jag tackat nej (WHAT, I KNOW RIGHT?!?) så erbjuder han den till sin andra granne som också avböjer. Efter det gömmer han sin flaska mellan bena och drar upp en 50cl Pepsi Max och tar en klunk.

Ljus Morgan är godare, men den var trettio kronor dyrare i Tax Freen, förklarar han för mig, bara 99kr kostade den här. Fatta vilket pris?!?!

Under maten har han blivit såpass packad att han lyckas tvinga på oss Morgan-shots. Sen spär han ut dom genom att hälla i en liten skvätt Pepsi Max. No way in hell att jag dricker det där på ett flyg med gratis bar tänker jag.

Gratis Bar

Som iofs stängdes när Tutankhamun spårade och började bli aggressiv mot personalen då dom började punktbevaka honom.

Do youu trävell wid im? Frågar en äldre flygvärd oss när Tutankhamun är på toa.

No no no, we don't know him at all, svarar jag och hoppas vi slipper en mellanlandning i Tadjikistan. Det tar tid, och det kommer kosta killen PENGAR. Spelar ingen roll att "LIVET LEKER!" som han skrek skrattandes rakt ut över planet när han var som fullast. Hans flaska Morgan som nu står på mitt bord, med en femtedel kvar, omhändertas direkt. Dramat fortsätter tills han tokdör på sitt säte.

Tuttis

Jag suckar av lättnad och ger en menande blick till den tredje men han ser ut att längta infernaliskt till sin "flickvän" som han hittat via någon thaibrudssajt. Han gav mig tips på dom två bästa sidorna men dom rann av direkt. Han skulle stanna i sex veckor och hade 115000kr sparat för den perioden. I Thailand. Ba what!?

Varför har du ingen svensk brud för, frågar jag nyfiket.

Så jävla less på dom, svarar han och fortsätter, thailändskorna är mycket trevligare.

Jag tänker att svenskorna också skulle kunna vara trevliga om han hade 115000 att spendera på dom under en sexveckorsperiod. Detta trots att du är:

1) ~50år
2) Från Karlstad
3) Gubbig.


“ICEBEEEERG, STRAAAIGHT AHEEEEAAD!”:

Iceberg

När läget lugnat sig så njuter jag av vyerna som ovan. När vi flög in i natten njöt jag istället av åskmoln som lystes upp inifrån när det blixtrade. Dom verkade täcka hela sträckan från Afghanistan, Pakistan, norra Indien och Bangladesh. Makalöst läckert som underhållning.

Så, det där var flyget ner. Känns som att jag tömt "att hända" potten inför dom kommande tre veckorna så nu tar bloggen semester den perioden. Under tiden ska yours truly, ColinZeal, dricka bira i Bangkok och spana in småbrudar när dom skjuter pingisbollar.


//ColinZeal


PS ...ur sina fittor.


Kommentarer
Postat av: Jocke

hahahaha...vilken tur du fick planets bästa kille brevid dig!

2011-07-22 @ 09:52:47
Postat av: Julle

ja vad säger man... klart du hamnar bredvid honom liksom ;)

2011-07-22 @ 17:53:09
Postat av: Patric

.. ur sina fittor?!

PING PONG PUSSY!

Jag trodde det var en myt!

2011-07-22 @ 18:57:59
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: ColinZeal

Nädu, det är INTE en myt. Igår på någon show på något ställe så gick en brud runt med ett fat och sålde pingisbollar till kunderna. Baaa wut?!?!?



Pilar är fan mer imponerande. Speciellt när dom träffar ballongerna. Och sen och sen och sen... för mycket för att berätta här. Tar det på bloggen istället. "I en snar framtid".

2011-07-23 @ 07:30:23
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: oljo

DET inlägget ser vi fram emot! =D

2011-07-23 @ 09:19:50
URL: http://www.oljo.se
Postat av: Anders Sjöholm

Suveränt skrivet, och askul läsning, besides the punani//pingpong ball part ;)

2011-07-25 @ 00:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0