Bangkok Chorizo

Jag sitter på Roo´s med Wormold när en jävligt lång snubbe kliver in i lokalen. Hans hållning skulle kunna jämföras med en chorizo. Dvs, lite framåtlutad och jävligt stor och lång. Hans profil var exakt som en real life Alfons Åbergs pappa. Helt otroligt. När han äntrar stället får jag bevittna en väldigt kall hälsning mellan honom och Wormold. 

Vad var det där om? frågar jag Wormold och han svarar: Första gångerna när han klev in så satt han och motsatte sig i varje sak och åsikt som jag tog upp. Varje gång. Sa jag A, så insisterade på B. Så höll det på tills jag lackade på han till slut och sa, You and me, outside! Då tittar han på mig och tar sin påse med takeaway och går ut på gatan och försvinner hem till sig. Sen kom Roo till mig och vädjade, he´s my best customel and he eets hia eveli day. I can´t loos him Wolmold! Ok ok sa jag och är enda skillnaden nu är att vi aldrig pratar med varandra.
Hahaha!!! Bor han här? Vad jobbar han med? frågar jag.
Han är amerikan. Jag har för mig att han var lärare men hade en affär med en student och fick kicken. Nu ryktas det om att han är ihop med Katoey. Men har han inte kommit ut ur garderoben ännu så att säga. Så ingen vet exakt. Man har aldrig sett han gå på gatan med någon annan.
Riiight svarar jag. Jag måste få en bild på han, jag låtsas ta en bild på dig och får med han på bild ok? frågar jag Wormold som är med på idéen direkt:
Ja, jag drar upp V-tecknet eftersom alla thaibrudar kör den posen, svarar Wormold. Resultatet blev som följer:

Chorizo

Chorizon ska självklart titta upp just DÅ. Inte innan bilden är tagen, inte efter att bilden är tagen. Men just när den TAS.

WTF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0