A Girly Show

Så, alla thaibrudar har jäkligt enkla smeknamn. Wormolds brud ska kallas för Bee. JRs brud har smeknamnet Baa. Och Roo´s brud heter Saa. Där står jag och ba Whaa?

Så jag, Fiona, JR och hans brud, Baa, sitter på en pub i Soi Cowboy. Soi är en tvärgata och man utgår från en huvudgata som i det här fallet heter Sukhumvit. Norra sidan av Sukhumvit har ojämna Soi-gator efter siffror medans södra delen har jämna Soi-gator. Eller tvärtom. Jag kommer inte ihåg? Har varit här blotta åtta dagar hittills. Jag har semester, get off me back!

 

Så, vi sitter och snackar och spanar in allt som händer på den händelserika gatan. Läckra brudar som går förbi i svartvitrandiga bodies. En fet tysk som slickar sin thaibrud i örat på ett jättehett sätt. Eller indiska försäljare som försöker sälja sina jäkla klockor till oss, vid tre olika tillfällen, utan att vi förflyttat oss. Sen händer något som aldrig händer i Europa vad jag vet (Spanien räknas ej). Baa drar och köper mat som alla sen plockar ur. Vi delar alltså på samma maträtt. T ex en soppskål med gött i.

Soppskål

Den där runda saken är en fishball eller vad det hette. En pressad svampig boll som man fick tugga i sig. Helt ok. Lite senare hämtar Baa en frigolitförpackning som i Sverige förmodligen skulle innehålla en kebabtallrik. Men icke här. Det här är Bangkok. När förpackningen öppnas så ser jag och Fiona hur någonting från “huvudsmeten” hoppar över till lockets sida.
EEEEEWWWWWW!!!

Frig

Det visar sig att allt, förutom groddarna och purjolöken, fortfarande lever.
Vad vi har framför oss är babyräkor som fortfarande tror att dom ska överleva.
Usually, börjar JR, it´s like craaaawling all over the place, och ler. It tastes good actually försöker han intyga mig.

 

Räkan

Fucking EEEEEW!

Junior! ska jag förklara mig, when i´m about to eat something, I expect that the hunting part to be over and done with. I just wanna eat it straight away ok?!? Räkynglingarna är som synes så gott som genomskinliga vid det här tidiga stadiet. Jag kände mig helt plötsligt väldigt ickehungrig och höll hårt i min Heineken som stöd. Kort efter det hämtar Baa snacks i form av kryp. Typ friterade grodor och gräshoppor. Grodorna kan jag säga smakade gott. Det kan min tunga vittna om med tanke på att jag rimjobbade ens anus till en bild som JR ville ta... Nej, ni kommer inte få se den bilden thank you very much. :)

Rimjob betyder alltså när man smeker någons analöppning med sin tunga. Mer om det i ett senare inlägg.

Where´s the toilet frågar jag dom mer beresta och dom pekar rakt in i lokalen. Hittar en dörr och den öppnas innan jag hinner ta tag i den. En tjej tittar på mig och pekar åt höger och säger: That´s the men´s bathroom!
Så jag drar dit och kommer in. Tittar åt vänster och tänker att jäääävlar vad bred herrarnas är. Jämfört med kvinnornas då.
När jag kommer ut ur mitt bås så tittar jag åt vänster igen och ser en brud komma mot mig dansandes lite sexigt. Hon försvinner sen in på samma bås som jag precis varit i. Då hajar jag att toaletterna är samma toa, fast med två specifika dörröppningar. Ba, WHY?
Junior förklarar med en axelryckning: It´s Thailand man! och tar en klunk till av sin Red Label with a soda.

 

Anyways. Det visar sig att Baa, av alla människor, aldrig bevittnat en Girly Show. Dvs, en show där brudar leker med varandra. Och hon är thailändska?!?! Så jag som en svensk, JR som amerikan och Fiona som engelska var beredda att ta henne till det direkt. Where to? frågar JR oss varpå jag svarar, The place where that one chick had penises for nipples!?!? JR nickar till direkt och tar täten. Väl framme särar jag på draperierna och tänker: Yeeeeaaaahhh thiiiiis iiiiis... nooo wait, it´s not the right place?
Det här visade sig vara stället där jag som superpackad första natten fick på mig en brud som jag var jäkligt ovillig att bli av med. Och lika ovillig att ta med mig. Så vad gjorde jag? Jag körde vita lögner på henne... Supersmutsiga vita lögner i det här fallet. Typ såsom: “Baby i´ll be back on monday, I PROMISE! etc. Which I never did. Nu, på torsdagen efter var jag tillbaka och tänkte att det var läge att ducka snabbt då dom sprängde ballonger på det här stället. Med pilar. Med sina fittor som temporära rakertramper.

Så vi får fyra platser precis vid scenen. Första showen består av två brudar som går upp på scenen med cigaretter och stoppar dom i sina fittor. Sen suger dom på dom och blåser ut rök ur samma hål tills ciggen är sönderrökta. Stora skratt och applåder från alla som tittar på. Andra showen kör dom med trumpeter till någon låt som pausar när brudarna “ska blåsa i”. Och det gör brudarna. Dom kör det i en perfekt symfoni och alla applåderar deras samspel. Efter det kommer ett par brudar upp med ballonger på scenen och hänger upp dom på vardera sida av långsidan. På vår sida hamnar ballongerna precis ovanför Junior som sitter närmast epicentret. Jag sitter längst bort med Fiona och viker mig av skratt när ena av brudarna skjuter sönder ballongerna, ballong för ballong, pil för pil, ovanför en duckande Junior.
HOW THE HELL AM I GONNA BE ABLE TO EXPLAIN THIS TO MY FATHER?!?! skriker Texassonen duckandes täckandes för sin drink med ena handen medas vi andra viker oss av skratt åt ballongresterna som landar på hans huvud.

 

Vid det här laget blir jag pissnödig och går in på toan. Där ser jag en naken brud huka sig bakåt mot en pissoar och... göra sitt. Ba Jaha? Ja, jag är då inte chockad längre tänkte jag och gick vidare.

 

Nästa show verkar tamare än det vi sett innan och består av brudar som dansar sexigt. Och eftersom jag sitter “längst bort” så tänker jag att hon snygga närmast mig ska försöka förföra mig med sitt dansande. Men nä? Hon inriktar sig på Fiona som har blekare hy än vad jag har. Hon kråmar sig inför henne likt en orm och försöker vinna över henne. Jag sitter bredvid helt chockad över att jag som en vit man har försummats. Fiona tittar på mig och ler med hela ansiktet och rycker på axlarna och undrar WTF? precis som jag. Jag har inget svar så jag tar en klunk till från min Heineken och garvar åt tillställningen. Strippan går ner på huk, lutar sig fram mot Fiona och pussar henne på läpparna. Flera gånger. Själv sitter jag med blueballs och försöker garva åt situationen och när showen är över så kommer bruden ner till oss och kramar engelskan, inte mig. Och vill ha en fortsättning.
Oh nooo, i´m leaving for Hong Kong tomorrow förklarar Fiona för henne och jag hoppar in där emellan i rollen som en svartsjukt äkta make med, Oh, i´m sure she´d looove Hong Kong darling!
No no, föklarar Fiona, I´m really not into girls! försöker hon förklara för strippan.
So that thing in France love, frågar jag Fiona med tillräckligt hög röst så strippen snappar upp allt, Provence after the wine tasting, that was nothing luv?
Hon drar upp knytnäven diskret men hotfullt medans bruden från scenen omfamnar henne bakifrån med pussar och kramar. Själv lägger jag ena handen över knytnäven som är på väg mot mig och ljuger vidare, It sure looked like you enjoyed it luv?

 

Vi drar därifrån med en av pilarna som brudarna sköt på ballongerna. Oklart om jag kan få pilen ombord på flyget så ni får njuta av pilen bredvid vid min iPhone istället. Som en storleksjämförelse.

Pil


Kommentarer
Postat av: Anonym

"och höll hårt i min Heineken som stöd. "



!! <3

2011-08-10 @ 11:03:37
URL: http://1ilith.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0