3 av 4

Efter det här:

Bira bira bira, bärs bärs bärs

hos Roo´s drog vi fyra som stått för tömmandet, vidare mot City. Wormold stannar till och ska ta ut pengar. 
1) Okänd thaibrud frågar mig, Hangover? Jag tittar på henne och svarar, Baby, i´m in Bangkok, i´m hungover every day. Noo noo säger hon, uuuu in Hangoveeer?

...yes, I was in Hangover. But don´t tell anyone i´m here ok?

Läge att raka sig kanske? Eller att åtminstone köpa den där rakhyveln som jag glömde hemma? Jaaa jaaa, du liknar han. Han som skulle gifta sig intygar Wormold. Ba WHAT?

2) På ett falangställe (falang=utlänning) tränger jag mig mot baren för att fixa bira. När jag har lagt min beställning så är det någon som knackar mig på axeln, Excuse me? Jag vänder mig om och ser en snygg blondin sitta på sin barstol. Visar sig att jag dragit med mig blondinens handväska som nu ligger på golvet. You dropped my purse, säger hon, pick it up. Jag går ner på huk, tar väskan och räcker den upp mot henne fortfarande sittandes på huk. Hon tar den och jag frågar, Can I come up now? Hon ler och lutar huvudet åt sidan och räcker fram sin hand. Min käft börjar smattra, Where you from? England, svarar hon. Oh no way, I don´t believe you. Yes I am, intygar hon mig så jag fortsätter tokoffensiven, There´s Cheryl Cole, Posh Spice and you´re supposed to be the third beautiful british girl? Hon skrattar till. Så, eftersom hon är engelska så är min nästa logiska fråga, What´s your favorite team then? I used to be Middlesborough kommer svaret direkt och fortsätter med, but my cousin Matt Jarvis just signed for Wolves so now it´s Wolves. Hon får ok på att byta lag för mig. För att hon var en riktig bird.

Efter lite småprat om fotboll och dagens match mellan Chelsea och Thailand Allstars så återgår jag till mitt sällskap. Några minuter senare kommer hon fram tilll mig med handen utsträckt, Lorraine Brown, see you at section E tomorrow?
Oh, we don´t have tickets yet. We´ll get them at the stadium.

Anledningen till att vi inte hann fixa biljetter förklaras av den övre bilden. Det är förövrigt samma anledning som dagen innan.

3) På väg hem stannar jag till vid Nana Plaza som är en samlingsplats för folk, clubbar, barer och säljstånd. Detta för att få i mig lite fyllekäk i form av grillspett. Tunna kött- eller kycklingbitar på grillspett, med en bit chili och ananas längst ner. Ruskigt gott och billigt. 10 baht per spett. Ca 2kr alltså.

Babe

4) Precis innan det har en svart Katoey (Obviously not hon på bilden) fått ögona på mig och viskat snuskiga förslag i örat på mig när jag var på väg till grillen. Hon ville att jag skule hänga med till henne etc. Ba Nej tack? Nu står jag ensam vid grillen och ignorerar henne och hoppas slippa henne när jag vänder mig om. Men nä, när jag gör 180 så står hon där, 15 centimeter längre än jag och väntar in mig. Jag går förbi henne och svarar No thank you no thank you men hon följer efter. Plötsligt blir hon ruskigt jävla lack och skäller ut mig inför folk. Sen rusar hon förbi mig i blint raseri och jag stannar till för att låta henne gå vidare. Tre brudar som sitter på en trappa bredvid har bevittnat allt följer dramatiken. Jesus fucking christ, she was pissed! säger jag till brudarna. Dom säger, Just waaaalk. Då har den svarta Katoyen vänt och är på tillbaka och skriker åt mig, Why you talk about meeee? What? No I didn´t ljuger jag och går. 

3 av 4 är inte så jävla illa va?


Kommentarer
Postat av: Anders Sjöholm

Entertaining as always Niko =)

2011-07-25 @ 00:02:12
Postat av: Anonym

håller med föregående :D

2011-07-25 @ 18:27:27
URL: http://1ilith.wordpress.com
Postat av: Jull

2011-07-25 @ 22:04:59
Postat av: Julle

Du fick med stavningen där också.. bra bra! Verkar sådär lagom spårat som vanligt annars ;P?

2011-07-25 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0