Golf!

Kort sammanfattning, Roo´s fru heter Saa. Wormolds tjej heter Bee och JRs heter Baa. Det är alltså västerländska namn för “oss” då vi tydligen tycker thainamn är svåra.

 

Sista kvällen är jag inne på Nana Plaza. Barhoppar mellan ställena och dras till slut in på en mindre bar, med fyra brudar som dansar på scenen. Beställer en bira och en brud sätter sig bredvid mig:

What u naaaame? frågar hon.

Ni-ko. You?

Golf! svarar hon och svingar en osynlig järnnia med armarna.

What? Why?

Idanaaaa! (=i dont know)

 

Totalt konfunderad över namnet börjar jag fråga:

 

Did you fuck Tiger Woods?

Nooo haha!

Do you have a handicap?

Nooo! Hahaha!

 

När jag sen lämnar stället så frågar hon om hon inte ska med.
Naaah, svarar jag och skakar på huvudet. Då pekar hon frågandes på sin snygga väninna. Jag svarar Naaah, what´s her name, Volleyball? och gör serverörelsen med armarna.
Nooo hahaha!

 

Weird!


Kommentarer
Postat av: John

Oh man...

2011-08-09 @ 08:23:33
Postat av: Anonym

hahahahah <3

2011-08-10 @ 10:53:08
URL: http://1ilith.wordpress.com
Postat av: anonym haha

Nikooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo?

Hallå??

2011-08-25 @ 11:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0