Naiva Lilla Flickan

Baba den Sluskige 30-årige Ungraren satt på soffan med sin 19-åriga brud och tittade på Sex and the City. Seriens residenta bög var på gayklubb där dom hade dresscode för kvällen:
"Kallingar"

Alla snubbar hade alltså enbart kallingar på sig.

Detta chockade flickebarnet lite lätt och hon vänder sig mot Baba:
"Uuh, tror du såna klubbar finns på riktigt?"
"Tro mig" svarar han med tyngd i rösten med alla mina anekdoter som reservammunition.

Då är frågan, ska man släppa ett ägg rakt ner från en höjd eller ska man rulla ner den för en sluttning så den inte krossas? (läs som metafor)

Vad tycker ni?


//ColinZeal



PS Hon har säkert sina fördelar också. Jag tror t ex alldeles säkert att när Baba tar tag i hennes ena bröstvårta och drar den neråt och släpper den, så studsar den säkert piggt upp igen på plats. Och väl där dallrar hela brösten lite fint men fast.


Kommentarer
Postat av: Louise

Men du.... Du tror inte det finns mer än fysiska fördelar med hans flickvän?

Är du bitter?

2010-09-15 @ 18:29:31
Postat av: ColinZeal

Bitter? Nej.



Och jag tog bara upp en fördel. Räckte inte det? + att det var en hypotetisk sådan då jag knappast känner henne... Chill.

=)

2010-09-15 @ 20:03:17
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Louise

By the way. Man behöver inte vara 19 för att tuttarna ska vara i form....

2010-09-15 @ 22:21:26
Postat av: ColinZeal

Du antyder att dina är i topptrim vid 26 årsåldern? Bildbevis. du har mitt mail.

;)



Förutom det, sluta ta allt bokstavligen.

=)

2010-09-15 @ 22:37:41
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: oljo

I'm all for the drop! Orka rulla ägg! ;D

Och btw, Louise, tagga ner, det är Niko du snackar med, inte någon pryd vänsterpartist! ;D

2010-09-15 @ 23:05:58
URL: http://www.oljo.se
Postat av: Jercisguckisk

[url=http://www.don.inter-zoo.eu/Ubranka_dzieciece/5019/]ubrania dla dzieci[/url]

2012-09-04 @ 17:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0