SnyggBorat

SnyggMagnus ringde idag o började: 
"Förlåt att jag bara försvann från MSN igår. Jag fick besök o det gick till lite snabbt där."

Ba WHAT? Försvann han? Pratade jag ens med honom?
Gjorde nog det om han hävdar det.
Han har kört MSN... i 2-3 veckor kanske med sin nya Macbook Pro.

"Dude, det där behövs inte alls. Vissa har 50 pers på sin lista o det är ohållbart att be alla om ursäkt dagen efter för att man gick offline. Det är som lugnt"
"Aha, tack. Jag kan inte sånt härt."

Han är ju inte handikappad på datorer direkt. Han är nog kanske lite mer insatt än en normal människa i o m att han kodat sin hemsida, laddar ner musik osv (lagligt såklart!) och är allmänt datorvan.

Men killen har aldrig varit den sociala typen över Internet.

När jag tänker efter så är det lite som att lära ut it-etikett till Borat.

Borat

JAGSHEMASH MACINTOSH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0