ZOMBIES!

Helt orelaterat kan vi dra lite backgroundinfo om sydstatare i USA. Dom är kända som Rednecks. Lantisar som gillar pickups, hembränt, rasism och hagelbössor. Vi har en sommarjobbare på vårt jobb som senaste året varit utbytesstudent i Kansas i ett litet samhälle som heter "Rose Hill". Han fick ideligen frågor såsom:
"Tell me son, do you have Niggers over back there in Sweden?"
eller:
"Tell me son, is Sweden the capital of Switzerland?"

Annars så tyckte hans värdfamilj att Obama skulle fänglas och göras om till slav, piskas och skickas tillbaka till Afrika i en roddbåt.

?!?

Så sydstatare, dom är inte så lärda.


Soony says (23:39):
yoooooooooooooooo
gissa vad jag NÄSTAN var på väg att hångla med i
helgen?

ColinZeal says (23:39):
en kvinna?
:P 


Jag är naiv. Jag borde lärt mig bättre när man tänker på allt jag skrivit på min blogg.


Soony says (23:44):
en amerikan som trodde PÅ ALLVAR att muslimer är
ZOMBIES utsända att ta över världen
HAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa
jag skämtar inte
han trodde det på riktigt
han trodde zombies fanns
och att muslimer är zombies

ColinZeal says (23:44):
HAHAHAHHAHA!!!

Soony says (23:45):
synd o skam, han var het. men det hade jag fan inte
kunnat leva med. tur att jag fick reda på det.

ColinZeal says (23:45):
Hahahah!!

Soony says (23:48):
han sa att han bodde i miami, men uppenbarligen kan han
inte ha KOMMIT fr miami, vi snackar ngn konstig 
söderstat men bortarbetad dialekt eller nåt.
det började med att jag upptäckte hans tatuering, man ba
vad är det här, han ba christian symbols blabla, sen
frågade jag lite mer om ditt o datt bara för att kolla..

Soony says (23:49):
gun lover? check.
ultra christian jesus lover? check
believes muslims are zombies? check.
och otippat - besatt av att jag var vältränad.
SUCK!
jag måste sluta träna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0