Första 10 av 2000

Laddar upp en bild på Facebook:

Fallout3

Min kommentar till bilden:
I love tech. Vänster, Macbook med Holland-Brasilien och till höger,
Fallout 3 (Broken Steel). Nere i
mitten, mina tår.

Laszlo
:
haha, vilken jävla grej. TV flyttar till datorn, gaming flyttar till tv:n,
facebook flyttar till telefonen, telefonin flyttar till skype. Inte så jävla
konstigt att gamlingarna blir förvirrade! :)

ColinZeal:
Hahaha! Du sammanfattade årtusendets första decennium på ett
briljant sätt! Kudos!


//ColinZeal


PS Macbooken vilar på en hög med böcker. Det som syns på bild är väl "Kosmos", en bok om just, "Kosmos". Under den, "The Beatles", boken om skalbaggsbandet som väger runt 10kg. Ovanför Kosmos har vi en Encyklopedia på seriemördare. Awesome. Ovanför den, precis under Macbooken, "Bonniers Världshistoria" - Let´s not dwell on the past shall we not?

Jag har läst 20 sidor av The Beatles. Seriemördarna kan jag utantill utan att ha läst boken.

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0