Kunskap är Makt!

Satt och lirade iPhonespelet Pathpix på jobbet. Den går ut på att dra ett streck från siffra till siffra genom så många rutor som siffran uppger. Hela rutnätsfältet ska fyllas men vägar får inte korsas. Det kan bli rikigt klurigt ibland. Riktigt härlig hjärngympa är det iaf. Rekommenderas varmt. (Ladda ner till datorn här)

Baba den Sluskige Ungraren går förbi mig, tittar ner på min skärm och undrar:
"Går det där att spela med kuken?"

Vilken jävla dåraktig fråga tyckte jag.

Fem minuter går och:

Pathpix

På bilden ovan har du ett bevis på att det går.

Kommentarer
Postat av: gunde

hehehehehee... ser inget ollon på bilden? tänker på den där du la upp för länge sen.

2010-01-28 @ 17:33:48
Postat av: ColinZeal

Näe, det där med ollon-på-bild har jag redan gjort.

Man vill ju inte upprepa sig?!?!? ;)

(Se länken nedan för det)

Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

ahahaha :)

2010-01-31 @ 18:52:46
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Daniel

Blev nästan kåt.



Då kan jag testa spelet

2010-02-01 @ 14:12:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda

Fantastiskt spel, fantastiskt!

Ser för övrigt att ditt inledande drag är helt rätt ;)

2010-03-20 @ 09:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0