Kungen av Liknelser

Kalle (neger, egyptier) hackar på mig igen: 
"Eran jävla korean gjorde mål! Ni skulle inte klara er utan han!"

Han syftar såklart på Ji-Sun Park som gjorde enda målet i Manchester Uniteds hemmamatch mot Arsenal kvällen innan.

"Fan du vet ingenting om fotboll!" svarar jag.
"Inte?" svarar han och spärrar förvånat upp ögonen som en mörkhyad vilde: "Jag föddes på en fotbollsplan!" säger han och pekar menande på sin bröstkorg.
"Det tror jag säkert. Men det är som att säga att jag skulle vara läkare bara för att jag föddes på sjukhus!"

1-0 till mig enligt en opartisk domare, mig själv.


//ColinZeal

Kommentarer
Postat av: oljo

By demand:

Ha ha ha ha! Fy fan vad bra! =D

2010-12-14 @ 17:56:15
URL: http://www.oljo.se
Postat av: Louise

Hihi....

2010-12-14 @ 18:58:18
Postat av: Magnus

Haha!! Precis som att jag skulle vara bonnläpp för att jag är uppväxt i hometown-of-gölfböllsöppöhöllörö =)

2010-12-15 @ 14:01:16
Postat av: ColinZeal

Men du ÄR ju en bonnläpp Magnus?!?

;)

2011-02-27 @ 14:06:08
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0