Sara Carbonara

Skickar fotbollsrelaterade meddelanden till Julle via MSN:


ColinZeal says (20:57):
milan mot juve i berlusconi cup på filmnet nu.
dåligt självupptagen man den där berlusconi :P

ColinZeal
says (20:58):
ajuste, han har ju värvat ms casillas också.


För er som inte vet så är Miss Casillas den spanska tv-reportern som blev ihop med Real Madrids målvakt, Iker Casillas. Italienaren Berlusconi, snuskgubben som äger AC Milan, värvade henne till sin tv-kanal som programledare för spansk fotboll har jag för mig. Sara och Casillas fick extra uppmärksamhet efter VM-finalen där en segerrusig Iker blir intervjuad av sin flickvän. Allt slutar med att Iker överfaller henne o kysser henne i direktsändning. 

Iker

Aaaaaw, mr romantic!
Fast vafan, när man tänker på det så kan man komma fram till att han nog inte är en romantiker.. Why? Look at this:

Sara

Inte ett dugg romantiskt att överfalla henne. Det var nog dom djuriska instinkterna som kickade in där. 
Efter att ha sett henne i sändning innan Berlusconi Cup tappar jag fokus och klickar upp Julles MSN-ruta igen:

ColinZeal says (20:59):
fyyyy helllllvete vad läcker hon är. sara carbonara
eller fan hon hette

Linda says (20:59):
inte mer läcker än mig va?


OOOOOPS! Fel fel fel ruta!


ColinZeal says (20:59):
självklart inte.


Såg ni hur smidigt jag räddade den situationen grabbar? Eh? Blir enormt imponerad av mig själv ibland.


//ColinZeal


PS Btw, Facebookgruppen ColinZeal.se - Det dyker upp mer grejer där, saker som inte är värda ett helt inlägg.
T ex:
"Wigan-Chelsea 0-4 i 80:e minuten. En väninna: "har
noterat att det bara är negrer som gjort mål för chelsea"
- who the Fuck thinks like that?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0