Mr Cypern 2010

Tedeschi är som bekant (?) på Cypern.

Hans föräldrar äger en lägenhet där och efter att ha ACE:at alla tentor senaste året så drar han dit för att chilla som belöning. Eller för att det inte finns något att plugga för tillfället.

Men framför allt för att parta med ryskor och diverse andra heta brudar som dyker upp där.
Dom nyrika ryska systrarna som han träffade där för några år sedan sitter fortfarande fastetsade i hjärnan på mig. Vilka babes. Galna sådana. Eller så sitter han och namnger diverse öststatsbrudar som spelar volleyboll på stranden framför sina ögon.

Tedeschi:
Svart Bikini (leder med) 12
mot
Guld String (som har) 8 (poäng)

Men ingen av dom nämnda ska det här inlägget handla om. Istället så handlar det om Tedeschi som är där just nu... och typ 6-8 veckor till. Han menar; ”varför vara där en vecka när man kan vara där tio istället?”
Makes... kinda, sense.

?

Så iaf, efter någon vecka pratar jag med han och då avslöjar han att han lyckats träffat något så (i teorin) fulländat som en tysk-brasilianska. Jag menar, tyska brudar kan vara riktigt heta (Heidi Klum, Claudia Schiffer, Pirajan) och sen att blanda en med en brasilianska… Gisele Bünchen, Adriana Lima eller Alessandra Ambrosio – Löjligt!
Det är som att blanda Ben & Jerry´s med Häagen-Dazs.

WTF liksom?!

Fick följande SMS idag:

Tedeschi
:
Det här messet låg i min
utkorg, adresserat till ditt
nummer, stabilt!!:
"Tänkte testa hur det är
att skicka ett sms när
man ligger stenhög i
sängen på en
söndagkväll something.
Känns som att en katt
ligger och kliar en på
magen och jag kan fan
inte sluta asgarva.
Lyssnar på Jack
Johnson. men tänkte på
berlin när jag lyssnade
closer." Därefter blev
det lite för mycket, hade
svårt att kontrollera
telefonen, heheh.
Var tvungen att stänga av
musiken för Jack Johnson
spelade så sakta så jag
tyckte jag hörde hur han
drog fingrarna längst
med gitarrsträngarna
vilket blev extremt
irriterande. Känner hur
träningsvärken börjar
komma i magmusklerna
av allt skrattande...för
mig själv (!)

ColinZeal
:
Hahaha!! Men vadå? Vilka
”Vi”?

Tedeschi
:
Var ute med Edeltraud
(tysk-brasilianskan) och
hennes bästa tjejkompis
igår. Den tjejkompisen
hade en kille med sig
som hon dejtar. När
tjejerna gick på toa så
började vi prata röka och
om jag ville hänga med
ut från utestället en
stund. Jag rökte inget
då, kändes fel, pga att
bli medbjuden av
Edeltraud och gå och bli
hög  istället. Så jag
hängde med killen och
tjejkompisen när kvällen
var slut, istället för hem
med henne, heheh. Vad
vi gjorde har hon säkert
fått reda på nu eftersom
vi knappt pratat idag,
hon verkar lite pissed.
Kanske inte förtjust i
mina prioriteringar, eller
nått. Livet går nog vidare.


Hahahhahaha!!! Och killen har en tenta i mitten på juni som han ska hinna hem till. Får hoppas han hinner plugga till den åtminstone.
I know I wouldn´t.
Dick.


//ColinZeal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0