Tecken 5-6

Jag skrev en lista way back in april om varningar snedstreck tecken på alkoholism...

Fick idag höra två till och fortsätter listan med:

5) "...så tar man Bacardi Melon, häller i Sprite och sen lite Vodka för att det ska vara sprit i."
"Det är det ju redan i Bacardin?!?!?" protesterar Mr T för döva öron och jag matade på:
"Det är ju redan en grogg!?!?!"
Nä, tydligen så var det inte det. Något av dom.
Detta fick mig och Mr T att börja skämta om att Bacardi Melon bara var smakextraktet.
Obviously.

6) "...nä så Fyll-Julle frågar om jag har mer groggvirke. Han hittaro kör med Fun Light. Sen spottar han ut det för det var så jävla äckligt.
"Fun Light?" frågar Mr T.
"Ja, allt annat var slut.
"Men-"
"...o klockan var 03:00 så man inte kunde köpa riktig läsk?!?!" hör vi som ursäkt.
"Då är festen slut för mig." säger Mr T.
Själv nickade jag bara.

Nu står denna figur personligen för 3 av 6 tecken.

HEJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0