Peter Pythagoras

Dags för ännu en "Hur fan tänkte jag då?""
Gästspel, någon brud som jag aldrig träffat o hoppas på att få slippa tills jag dör.
(Fast, jag hoppas på få slippa henne efter döden också.)


Vi står och väntar på att få gå hem från jobbet.

Lyssnar med ett halvt öra på Mr T och plötsligt reagerar jag:
"Hon sa VAD till sin pappa?"

Han hade berättat om någon brud i hålan som han bor i som lämnar sina ungar till skolan i stilettklackar och vägverkets jacka på sig. Utrustad med sina nya sillisar som står rakt ut.

White. Trash. 
Jag dömer inte så fort tycker jag.

Robotnik flikar in med:
"Så jävla bränd. Hennes pappa har ju sett henne knulla också."
"VAAAAA?" utbrister prutt-prutt.
"Ja, hon hade blivit påsatt av sin gubbe mot farsans bil o han hade sett det." informerar Robotnik.
"Hon är inte så jävla smart." skakar Mr T på huvudet.

Stilpoäng.

Robotnik börjar berätta om det hon hade sagt till sin pappa:
"Nää hon och pappan bildade ett lag när dom satt o spelade Trivial Pursuit mot några andra. Dom får frågan uppläst för dom: "Vem är mannen bakom världens mest berömda sats?"
Då skriker hon "Pappa det här vet jag!"
" ...Peter North!" skriker Robotnik och rullar med ögonen:
"...en fråga i ett familjespel liksom?!?!"

Jag skrattade så jag skrek.

Prutt-prutt och den frireligiöse Brandmannen var säkert tysta då dom förmodligen undrade vem denne nordlige man var. Jag hade svårt att notera deras reaktioner då jag var smått upptagen med att få in luft.

Svaret på frågan i TP var ju såklart "Pythagoras" som kom fram en formel (sats) för att räkna fram hypotenusan i en triangel. Kommer inte gå djupare in på vad en hypotenusa är då min blogg knappast handlar om att lära sig "vettiga" saker.

Tar istället upp vem Peter North är.

Sperma

Han är (ö)känd för att vara den i porrvärlden som skjuter mest sperma av alla skådisar.

Såpass mycket så skeptiker misstror hans satser.
Hmmm, sedär! Kan ni haja att jag redan skrivit om honom? Mindre än ett år sen.
Hrmpf.
Lovar att gå igenom Pythagoras sats inom ett år.
(not)


//ColinZeal


PS

Oldest joke in the book:
(Inte bibeln)

Fråga: Vad hittar man mellan sidorna i en mattebok?
Svar:  Pythagoras sats.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hehe...nä, du dömer inte folk så fort... "Till"!

;)

2009-10-03 @ 14:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0