Testikelcancer

Det heligaste man har som en man.

Vaknade upp på fredagen med ont i höger testikel.

Eller ont? Det kanske det inte var men det var ömt. Som om jag hade fått en pungspark eller något liknande.
Det i sin tur var ju helt orealistiskt då jag suttit med Dragon Age: Origins (PS3) alla kvällar sen den släpptes en vecka tidigare. Sjukt bra spel förresten ifall man gillar hack´n´slash RPG.
Which I do girls.
Mmm-hm?

...no?
Anyways, innan lunch ringer jag min vårdcentral som ber mig komma in samma eftermiddag.
En fredag eftermiddag.

?!?!?

Testikelcancer.

 

Testicular

 

Tankar om testikelcancer fyller mina tankar vid varje steg tills jag tar mig till stället. Tanken om noll barn i framtiden fyller mina tankar under hela dagen. Att inte kunna bilda en familj med en tjej som man kärar ner sig i framtiden. Inga kusiner till syrrans barn? Ska dom vara utan den känslan som jag hade som barn? Ska man berätta för en ny tjej att det är ingen idé att satsa på mig? Att det är upp till henne för att jag inte kan få barn?
"Välj någon annan?"

Hur säger man det till henne??!! ...om man är som kräsna jag? Har jag rätt att inte delge sådan information? HUR lägger man fram en sådan sak?
"Jag är steril."
"Du har bara en kula att suga på love?!?"

Tankarna fyller hjärnan.. Skulle man kanske ha befruktat alla bra kvinnor man kommit åt innan? LTH? Magda? Kunde varit värt att betala underhåll precis som farsan (bittert) gjorde för mig?
Menar ju att till slut är det ju för sent?
Det var alltså för sent för mig vid 34?
...man vet aldrig. Livet är en gåta.

Carpe Diem!

Mina framtidsplaner kändes HELT onödiga i o m det här potentiella handikappet som jag hade framför mig. Skulle jag bara lägga ner? Vad skulle poängen vara?

Tänkte att jag skulle kämpa mig till doktorn innan några beslut togs.

Inne på hans kontor ber han mig att droppa byxorna.
"Pff, sure doc, just fix me!"
När jag står med byxorna vid anklarna så tittar han på paketet och vänder sig mot dörren för att låsa den.
Som om DET inte räckte så trycker han på en knapp så en röd lampa över dörren börjar lysa. Sen säger han med grov brytning:
"Så ingen kommer in du vet." och nickar menande.

?!?!?!

WTF! IT`S A GROWER MAN??!?!

Efter att ha känt på mina testiklar konstaterar läkaren att mina kulor är släta o fina. Utan några som helst tecken av cancer. Det skulle innebära knölar eller dylikt alltså.

Thank god!

Istället frågar han om jag har en tjej.
"Nej."
"Har du haft tillfälliga-"
Ok this one obviously doesn´t read my blog?

Så jag ska dit på måndag o pissa i en kopp för att se om det lyser grönt om den eller inte. Sen får dom lärda läkarna dra sina slutsatser från det.

Och om dom anser att jag är smittad av veneriska sjukdomar?
Well, those fucking gay Berliners who --- wait, it´s probably this bitch!
(hon under bryggan då)


Kommentarer
Postat av: knivlisa

haha, shit vilket spännande inlägg. Vad VAR det för nåt då?



(du ser, det krävs att folk dissar en för att man ska gå in på deras bloggar. (längst bak i kön))

2009-12-07 @ 06:45:17
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: ColinZeal

Jovars! Kolla länken. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0