Samhällsnorm

Inför den här resan går det upp för både Tedeschi och SnyggMagnus:
"Va? Har inte du heller Facebook?"
"Nä?!?!" svarar SnyggMagnus och slänger ut armarna frågandes.
"Ni båda är dom enda två av mina vänner som inte har konton där." sa jag, nästan klagande.

Båda två tittar på varandra och utför en high-five med breda leenden precis som om båda precis smashat in en volleyboll i Top Gun.

Det var då det.

Nu åtta månader senare, då är Tedeschi den siste av dom två som äntligen har skaffat sig Facebook.

Pffft.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bra att de har dej som normgivare.



Nu e det frittfram å testa hur 87% sexig jag är, hur 55% full jag är.

2009-11-10 @ 08:38:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0