Den perfekta låten

Studelina


På väg hem efter en halvdag på jobbet (Äckligt ickeborgerligt att jobba 40 timmar per vecka) byttes låten på min Ipod från den mest spelade två år tillbaka, Moonbootica - Joan Landor till en av mina absoluta favvolåtar, Stereofunk - Captain Funk (Orignal Mix).

Då slog det mig.

Den perfekta låten som skulle kunna existera på denna jord borde vara ifall Captain Funk helt sonika satte på Joan Landor. Avkomman lär vara det bästa av båda föräldrarna som redan är så gott som perfekta.

Ungefär som Angelina Jolie (=sexigare än två Flos som saxar varandra) och hennes stud, Brad Pitt. Den hyndan ska ju hela tiden adoptera tredjevärldsbarn till Brads förtret. Snubben lever drömmen som många killar (och lesbiska brudar) delar, att leva ihop med Angelina. Men han verkar ju inte få komma till.

Mardröm? Ja fy fan!

Aja. Captain Landor, gimme.


//ColinZeal


När jag laddade upp Joan Landor-klippet från Watergate på Youtube så skrev jag i info-fältet:
"If I could have sex with this song, I would. Instantly. Repeatedly."

Detta skapade en skön dialogträd i kommentarerna till klippet:

kayyySTAR
If I could have sex with this song, I would. Instantly. Repeatedly.

ColinZeal
:
threesome!

frankyn82
4some ;-))

StraightShooter2000
Awesome!


Kommentarer
Postat av: gunde

Fan vilken snygg bild!!!

2009-11-21 @ 16:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0