Jag ÄLSKAR mina läsare.

Yup, mina läsare har den bästa humorn i hela världen. En norrländska som läst min blogg sen vadå, 2004 eller dylikt, berättar om sina minnesluckor under en/flera fyll(a)(or):

"Bland det roligaste jag har fått höra dagen efter är när jag hade ringt ett ex och sagt att jag skulle skjuta honom först med en röd patron, och sen med en blå patron!"
"What?"
"Ja, jag hade lirat mycket Quake under en period."


//ColinZeal


PS
"Shotgun shells är ju röda men det fanns inget blått i den... Du lirade inte Unreal då?"
"Ja, men det gjorde jag också ja. Där fanns ju energiskotten som var blåa."
Fyllehjärnan kan vara rolig ibland.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja fy fan, det är inte lätt att vara jag. Min humor är ju bara bäst. Synd att jag inte minns allt jag säger bara.

Tur att man har vänner som så fort dom ser en rasar ihop i en hög på golvet, skrattar och mellan skrattanfallen pustar fram: "Vet du..vad..du..sa.. igår..till...ditt..ex? "

Tack gode gud för vänner, annars skulle jag missa allt kul jag säger.

2009-03-27 @ 00:13:45
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet
Postat av: ColinZeal

Hahhaa!!! and we love you for that!!! ;)

2009-03-27 @ 00:17:23
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Agnes

Inte dom stackarna som råkar ut för mina "roliga" kommentarer, dom är skadade för livet.

Men men, livet är en påse skit ibland ;)

2009-03-27 @ 00:27:06
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0