Alkolås på RyanAir.com tack!

Sitter och letar efter nya remixes som fantastiska LA Riots gjort och hittar såklart några. Bra också. Sen är jag dum nog och går in på deras Myspace-sida o kollar om amerikanerna tänkt komma till Europa i år. Och DING! Ja, det gör dom.
Och vi snackar inte någon obskyr och svårtillgänglig festival i Slovakien i början på September utan mitt i Maj, i Berlin!

Jag har två resor till världens bästa stad i April men Maj är helt ledig. Därför känns det perfekt att dra dit för att se dom på "Icon" den 15:e Maj. Det blir en tolvtimmars den här ggn också. Det sjuka är att dom inte ens headlinar den kvällen utan det gör kanadensarna MSTRKRFT ("Masterkraft").

MSTRKRFT! (Don´t get me started!)


 
Moonbootica som spelar MSTRKRFTs fantastiska remix på D.A.N.C.E. som Justice står bakom. Låten låg sjukt länge på Beatports topplista.

MSTRKRFT och LA Riots på samma ställe, samma kväll? SOLD! I´m fucking there. Har ändå inget annat för mig just den helgen.

Det som gör allt detta möjligt är förbaskade Ryan Air. 350kr t&r?

Som sagt, alkolås på www.ryanair.com tack!

Kommentarer
Postat av: luniz

ha en trevlig kväll! =)

2009-03-23 @ 19:52:40
URL: http://linnmedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0