BitterRobotnik

Bland det roligaste som finns i denna värld är när min arbetskompis Robotnik är bitter.

"Men vafan? Titta på det här?" säger han och slänger papprena på skrivbordet. "...det är nästan år 3000 och trots det ska man fortfarande skriva i ALLT DET HÄR?!?!?" skriker han nästan uppgivet medan han pekar med hela handen på pappershögen.

Bitterheten kanske bottnar i det han pratade om under lunchen:
"Aaaa shit, tjejen ska fylla år snart så jag frågade henne. "Vad vill du ha i present då?" - Och då svarar hon "Ett smycke från Cartier" - Faaan säger man?" frågar han i falsett.
"Drog du upp dina arbetsbyxor med företagsloggan på?" frågar jag.
(Vi jobbar EJ på Cartier)
Han ignorerar min fråga och varvar upp ytterligare:
"...jag jobbar heltid medans hon jobbar två timmar per dag?!? Bästa är när hon går till jobbet vid tre och kommer hem halv sex o ba lägger sig på soffan och är helt sluuuut?!?!? Jag då? Fan tror hon? Att jag drar iväg på morgonen och lägger mig i ett dike eller?"

Bitter bitter bitter och sjukt jävla rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0