Snåla grekfan

Slängde ut det värdelösa PS3-spelet "Metal Gear Solid 4" på blocket för 400kr och någon dag efter får jag mailet:

"Hej Niko.
Snälla kan inte jag få köpa MGS4 för 350 kr.
Ring mig i så fall på en gång så kan jag börja åka idag redan mot södertälje och hämta/köpa den.
Hälsningar XXXX"


Visst, bara jag blir av med det så. kör på det tänkte jag och upprättade kontakt med honom.

20 minuter senare (no kidding) är han i Södertälje och jag ger honom väginstruktioner via telefon.
"Kör ner för Nygatan, ta höger vid stadshotellet och sen direkt vänster efter det så står jag där. Vad har du för bil?"
"BMW 325"
"A-"
"En ny" avbryter han min nästa mening. Det var som viktigt att poängtera det.

Kollar upp han på hitta.se och han bodde mitt i smeten på Söder. Inte helt billigt kan jag tänka mig. Det outtalbara namnet, med slutet  som var en orgie i "-ousidis", avslöjade att han var grek.

Bor man på Söder och äger "en ny" BMW 325, måste man verkligen snåla på en femtilapp?

Jävligt tråkigt liv isf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0