Sexuella avarter

Jag ser hur Norrmannen ordar till mig med sina stumma läppar. Eller stumma läppar, "Moogwai - Neon" pumpar på för fullt in i mina öron så jag slipper höra konsonantmobbaren i onödan.

Drar ur höger ear-in och svarar:
"Suck my cock homo."
"Jyy dånn hävv-ä cock yuu shii-mejl"

Va? Var fan finns logiken i det påståendet? Det är väl precis det shemales (också) har?

Universitetsutbildade norrmän verkar således inte kunna någonting, det är som bekräftat nu.


//ColinZeal, CSI Södertälje


"Moogway - Neon".
(Tillägnad "Rajjan" som Boten-Olle vill kalla han för.)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sjukt roligt. Norrmän är så JÄVLA ÖVERSKATTADE.

Vissa svenskar kan säga saker i stil med: "oh de är så glada och lätta att umgås med, öppna liksom."



"Lite som mongoloida då ungefär?" Brukar jag tänka.

2009-01-14 @ 19:10:08
URL: http://wallheel.blogspot.com/
Postat av: ColinZeal

Hahaha!! sjukt bra sagt! :P

2009-01-14 @ 23:41:57
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0