Minimal Humor

Jag sitter och surfar på fredageftermiddagen när Robotnik kommer in till mig och fläker ut "Metro Weekend" på skrivbordet framför mig. Utan säga någonting pekar han på en textrad i artikeln som heter
"Sunkkrogen inget att skämmas för
"
och låter pekfingret glida över raderna jag ska läsa:

"Bosse löser Metros korsord. Han har så kraftig starr på högerögat att han håller tidningen millimeter från ansiktet."

Sen drar han fingret diagonalt uppåt över artikeln och stannar till vid bilden på Bosse:

Bossestar(r)

Sen hör jag Robotniks skitiga skratt.

Exempel på hans minimala humor när det är som bäst.

Kommentarer
Postat av: Maria

ha ha ha det är ju skitkul juh :D

2009-02-22 @ 17:12:00
URL: http://baverbacken.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0