Back to the Future

Världen och tiden rusar framåt. Det finns massor med repliker som aldrig skulle ha yttrats för till exempel 10 år tidigare.

Seriöst.

1989 kom den efterlängtade uppföljaren till en av världens bästa filmer, "Back to the Future" (Eller för er anglosax-lingvistiskt handikappade: "Tillbaka till Framtiden"). Tvåan började i princip med hur ettan slutade, dvs, huvudpersonen "Marty McFly" (spelades av Michael Fox - "Spin City" bl a) åkte 30 år in i framtiden, till år 2015. Där fick han tag på ett par "futuristiska joggingskor" vars futuristiska catch var att man kunde pumpa upp dom.

"Pumpa upp"? Så jävla 90-tal.

"Jag väntar på att Apple ska släppa deras 64 gigabytes Ipod Touch som kan koppla upp sig mot mina nya joggingskor. På det sättet får jag veta hur många kalorier jag bränt på min joggingrunda. Vad jag förstått så kommer jag även få höra en röst över hur många kilometer jag har kvar av min runda. Rösten pratar då över musiken som automatiskt valts efter min joggingtakt."

Pumpa upp skor? That´s it?

Fuck you Zemeckis, you hack!

Kommentarer
Postat av: anna

........



:)

2009-02-12 @ 22:15:01
URL: http://wargaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0