Teaser om 9 nya nätter i Tyskland...

"Ska vi inte ta en öl på någon pub ikväll då´ra?" frågar vännen Acke mig på tisdagkvällen.
Detta två kvällar efter att jag kommit hem från mina resor till Hamburg respektive Berlin. Nio hädiska och händelserika nätter vilka han omedelbart ville höra alla smaskiga detaljer om.
Som han förutsatte skulle finnas alltså.

Jag menar, why should there?

"Aaaaa det kan vi göra. Du får inviga mig i ölens värld då." pikar jag då jag vet att han reagerar extremt hårt på att jag tycker om Beck´s.
"Pissöl" har han kallat det för. Detta efter att ha läst ett av mina mest vulgära inlägg där jag bland annat beskrev egenhändigt bevittnade tyska bögorgier och män som åkte tåg med varandra... nakna. Icke att förglömma han som tar en näve med glidmedel och.. ja.

Den här killen reagerade alltså på att jag drack Beck´s i det inlägget... Inget annat.
Förutom kommenteran som fick hans tjej att gå i taket:
"Allt det där låter som något man vill uppleva.."
 
Sure, öl. Men då får han välja "rätt" så jag upplyser han om att:  
"Jag vomerar på dig ifall jag inte tycker om ölen, deal?"
Detta gick han med på.
"...så vilket ställe rekommenderar du?"  
"CP har god fatöl, Staropramen. Men du kanske föredrar mineralvattnet på McDonalds?"  

Kolla, som han håller på?!? Här sitter killen och hånar mig trots att han vill ha en gratis sagostund om allt som hänt så han slipper vänta på inlägget. Och så sitter han och hånar mig?

Men vafan, jag har tjockare hud än så.

Så vi satte oss på CP över "en öl".
Som blev fyra.
Två Staropramen och två Guinness.

Och jag berättade. Och berättade. Och han satt med en gapande mun vid flera tillfällen. Detta blandat med att jag såg en tom blick som stirrade förbi mig ut i horisonten.

Håll ut säger jag bara till er andra!


//ColinZeal


PS Ok, teaserbilder då:

Kubik

tidning

finskor

brud

Som jag sa till en amerikanska när hon frågade vad jag gjort natten innan:
"Travelling is about experiences right?"
"Right!" höll hon med och lyssnade på vad som hänt natten innan.
"...AMAGAD NO WAY?!?"

Kommentarer
Postat av: Patric

omg omg omg omg omg omg

Teeeeell meeeee!!! :P

2009-08-14 @ 10:09:22
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: oljo

Patric: Du får bjuda honom på mineralvatten från donken. ;)

2009-08-15 @ 12:20:41
URL: http://www.oljo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0