Kill it Sexy

Pratade med exet igår om... well, HON pratade om sin graviditet:

Magda says (19:36):

men det e så konstigt, att man har alla möjliga krämpor som gravid som man aldrig trodde


ColinZeal
says (19:36):

hm. weird


Magda
says (19:37):

som att ens tarm går under tuttarna o låter o bublar som fan o det känns som man har nåt djur där


ColinZeal
says (19:37):

that was... unbelievable sexy...


Magda
says (19:37):

hahahahaha!


ColinZeal
says (19:37):

alltså jag försöker tänka på din röv för 5 år sen.. funkar fan inte efter den där kommentaren


Magda
says (19:38):

haha


ColinZeal
says (19:59):

ja, du förstår väl att det där hamnar på bloggen va?

:-P


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå jag kan inte skriva Hhahahahaha kommentarer hela tiden men det är det enda jag känner när jag läser :) vafan.

2009-09-03 @ 08:48:12
URL: http://wargaflicka.se
Postat av: ColinZeal

Hehe, you're doin just fine honey, just fine. :)

2009-09-03 @ 14:08:48
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0