Hårda bud i Boden

En läsarinna, sen 6-7 år tillbaka, bosatt i Boden sammanfattar sin helg efter punkter på sin blogg:

* Hotning om att en ska få äta upp sina stekta testiklar om han inte sköter sig.

Say WHAT? Hann inte längre än så förrän jag verkligen behövde få veta vad det där innebar.
Hon svarar på mitt SMS:

I know. Jag borde låsas in.
En kille som dejtar en
kompis. Jag sa bara till
      (notera, "bara".. /ColinZeal)
honom att om han sårar
henne så skär jag lös hans
testiklar (det ordet fanns
inte!), steker (inte det
heller!) dom, och matar
honom med dom.

Direkt försvarar hon sig själv med:

Och jag tyckte att jag sa
det med glimten i ögat,
men det tyckte ingen
annan ;)

Mmmkay.

Några har nämnt att jag "lever ett konstigt liv" alternativt att "allt konstigt händer mig".
Någon dag senare nämner hon till mig:
"Jag ska till Stockholm i sommar." Norrländskan vill väl uppleva tunnelbanan antar jag. "...och det vore kul att ta en öl med dig."

....................mm-hm?

Omröstning i kommentarerna. Vågar man?

Kommentarer
Postat av: Patric

Men .. jag förstår inte det farliga? :P

2009-04-12 @ 13:10:42
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: Agnes

Tack Patric! Inte jag heller. Jag tror bara att Niko är en mes ;)

2009-04-12 @ 14:14:56
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0