Dagens skämt

Jofawe kom med dagens (morbida) skämt efter att jag postat en nyhet på Facebook.
Nyheten är den om dom två ryska bröderna som dödade en tredje bror. Sen har dom suttit och käkat killens kropp i flera månader.

Weirdos.


Jofawe says (16:54):

du .. de var synd att bröderna inte var bagare ..

du vet .. tre bagare och en smet

ColinZeal says (16:54):

HAhahahaha!!!



ColinZeal
says (16:55):

vem åt snoppen?

bara jag som tänkte det?

Jofawe says (16:56):

tanken slog mig med ..

ColinZeal says (16:56):

Nästa är ju, blev han mätt?



Jofawe
says (16:56):

"Two sick cannibals have told how they feasted on the remains of their brother for six months as they tried to hide his murder."

Vadå .. finns det friska kannibaler?

ColinZeal says (16:57):

Ja, dom i Aliveplanet. Idi Amin var en annan sjuk jäkel.

Jofawe says (16:58):

idi amin verkade rätt trevlig

ColinZeal says (16:58):

en jävel på att simma!

 



Jofawe
says (16:58):

Förresten.. jag har en dålig vits här .. vill du prova den?

ColinZeal says (16:59):

Kör!

jag kommer slå dig men kör!

Jofawe says (16:59):

haha

Jofawe says (16:59):

Vet du vilket världens mäktigaste djur är?

ColinZeal says (17:00):

....?

Jofawe says (17:00):

Bara-ko Bama

Jofawe says (17:00):

HAHAHAHHHHAHAHAa.. jag är SÅ rolig!

ColinZeal says (17:00):

Ja, SnyggMagnus kommer garva iaf

Han älskar såna. jag skrattar för att dom är så sjuuuukt usla. alltså, inte åt själva skämtet utan åt faktumet att dom är så usla. vilket gör dom helt onödiga rent tekniskt.


Vänta nu, det var "Austrian Times" som rapporterade nyheten?
Är det bara jag eller känns det inte lite som den mest skyldiga killen på skolgården som säger:
"Men dom däääär då?"

....österrikare, pfyff.


Kommentarer
Postat av: Patric

Tummen upp!

2009-04-16 @ 18:57:08
URL: http://blog.bejbi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0