Obamaglass II - The Awesomeness, of the Sequel

Ni vet i Seinfeld när Kramer kommer på något och knäpper med fingrarna så han skakar till med hela kroppen?

Precis så reagerade jag mentalt imorse när Mr T i fikarummet sa:

"Dags för en lakritspuck efter lunchen?" och höjde på ögonbryna på ett sätt som hintade på Obamas vinst i presidentvalet i USA.

Det hela slutade jag med att jag bjöd hela avdelningen på antingen Lakritspuck eller Nogger efter lunchen.
(3 Noggers och 5 Lakritspuck blev fördelningen)

Så.

//ColinZeal

PS
RIP Michael Crichton.
Han skrev kiii-oskvältare (och sålde ofattbara 150 miljoner ex av dom) såsom "Sphere", "Airframe" (syrran har VÄGRAT läsa den där dom senaste 10 åren jag tjatat på henne.. Skylla sig själv för fan då!), "Röd Sol" och "Timeline".. alla helt sjukt bra böcker som nästan alla blev sjukt dåliga filmer.
"Jurassic Park" är kanske den mest kända/bästa filmen som baserats på hans böcker.
(Det var något om reptiler och bärnsten om jag kommer ihåg rätt?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0