Jävla Tajkon

Jag och Tedeschi diskuterade Zigernarmusik på MSN under kvällen. Eller rättare sagt, hans favvolåt för tillfället: 
"DeVotchka - How it Ends":

Tedeschi says (21:01):

Såååååååååååå jääääääääääävla bra!

Måste få ut det till världen, måste se ifall någon mer än jag lyssnar på gipsymusic.....


Tedeschi
says (21:02):

....ähm....tydligen inte.....


ColinZeal
says (21:02):

hahha. men du?

jag har faktiskt en bra sån låt. w8


ColinZeal
says (21:02):

Vid 1:04.. Najs.




Tedeschi says (21:03):

Hahahahha....jag har redan lyssnat på dem

Gogol Bordello


Tedeschi
says (21:04):

??

Du lyssnar alltså på detta?


ColinZeal
says (21:04):

den där låten är riktigt bra. har dragit ner en massa Gogol Bordello men inte hunnit lyssna igenom alla skivor


Tedeschi
says (21:17):

Hehehehe...jobbigt, jag vet fortfarande inte riktigt om du e ironisk eller inte


ColinZeal
says (21:17):

nä, helt sant där faktiskt. hoppades att den där låten var därinånstans men har inte hittat den ännu

5 skivor


Tedeschi
says (21:19):

Fyfan

...som i "otippat" inte "fy"


ColinZeal
says (21:19):

heheh
men det går ju inte att lyssna på, någonting blir bara stulet


Tedeschi
says (21:19):

HAhahahahahaha

Nej, lyssna inte med öppet fönster för då kommer det stå 12 husvagnar parkerade på din baksida


//ColinZeal



PS
Fick kommentar till det här inlägget och kände att det var rättvist att upplysa Tedeschi om detta:


ColinZeal
says (22:52):

somebody wants to fuck you:

"Jag bara älskar slutklämmen!
"Nej, lyssna inte med öppet fönster för då kommer det stå 12 husvagnar parkerade på din baksida"
Jag ser det framför mig, underbart!"

(Agnes  - http://anangelsdiary.blogg.se/livet )


Tedeschi
says (22:54):

Hahaahaa! =) Smickrande, får passa på och njuta medans jag kan. Nästa kommentar kan vara raka motsatsen och leda till skyddat identitet och flytt till ny ort


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag bara älskar slutklämmen!

"Nej, lyssna inte med öppet fönster för då kommer det stå 12 husvagnar parkerade på din baksida"



Jag ser det framför mig, underbart!

2008-11-05 @ 22:46:38
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet
Postat av: Mimmi

Lyssnat på Doktor Kosmos låt om Katinka Taikon?

2008-11-06 @ 13:26:33
Postat av: ColinZeal

Mimmi:

Nä?

2008-11-06 @ 16:08:50
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0