Jävla Skit!

Det är klart som korvspad att man känner hur det vrider till i magen när man är läääängst bort på rundan. 3000 meter att gå som skitnödig... Sist klarade jag mig till 2999 meter.. sen brast det.
Antar att den handlade om mental svaghet. Eller mental utmattning.


Denna gång VISSTE jag hur det skulle sluta så jag sket (höhö) i att försöka hinna hem.

Detta med 1000 meter kvar.

Thank god för blöta löv säger jag bara.



Gunde says (19:41):
HAHAHA

OMG

jag har bara kissat på mig en gång i äldre ålder

inte bajjat

Gunde says (19:42):
har dock varit med om grov skitnödighet mitt i rundan

fy fan vad man speedar hem asså!

ColinZeal says (19:42):

men var du skitnödig eller DÅLIG i magen?

Gunde says (19:43):
dålig i magen

det spruta när jag kom hem'

ColinZeal says (19:43):

Hahahha!!

Gunde says (19:43):
innan jag satte mig till och med

men pricka rätt ;-)

ColinZeal says (19:44):

det där hamnar på bloggen. bara så du vet

Gunde says (19:44):
mäh! det var ju din story du började med

ColinZeal says (19:44):

jaja. din avslutar.

På så sätt käre läsare, på så sätt hamnar all fokus på henne.

SÅ! Cirkulera, finns inget att se här!


//ColinZeal


PS Gunde gick och läste det här inlägget:

Gunde says (19:55):
jaja

ColinZeal says (19:55):

you´re famous as the sharp shooter now

Gunde says (19:55):
yey
bra att bli uppmärksammad på ett negativt sätt än inte alls?

ColinZeal says (19:56):

ja, knulla i tv är väl nästa steg för dig

Gunde says (19:56):
precisss!

ColinZeal says (19:56):

nu är det jävla roligt här. lägger upp det där också

Gunde says (19:57):
haha wtf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0