Dagens Pruttis 14/11-07 - "Syrran"

Vi står i matkön när alla reagerar på en schysst brud som står vid salladsbordet.

"Fräsch!" säger prutt-prutt.
"Aaa-aa de ´aa honnn" håller norrmannen med.
"Maja." säger jag.
"Känne´ ´u henne?" frågar fjordlaxen och avslutar med sista stavelsen i en logaritmisk falsett.
"Min syrra." svarar jag kort.
Ljuger gör jag också för att se hur tonen på grabbarna ändras till något mer respektabelt när dom tror att dom trånat efter ens syrra.

Detta funkar på Norrbaggish men inte på pruttis som istället slänger ur sig:
"You wish!" triumferandes.


?

....Uuuuuh no I don´t dude!

I prutt-prutts värld så tänker jag tydligen:
"Ooooh I wish that hot chick was my sistah!" om alla snygga brudar jag ser.


Kommentarer
Postat av: Acke

Jag har en polare som spanade in en tjej i bankomatkön som när hon vände sig om visade sig vara hans syrra... He wished not!

2007-11-14 @ 22:45:20
URL: http://www.ackelindholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0